lørdag den 31. december 2011

Godt Nytår!

Så er årets sidste dag kommet, og det skal selvfølgelig fejres! Jeg er inviteret over til min kære veninde der laver lækker mad. Vi bliver i alt ca. 10 personer mener jeg, så det skal nok blive hyggeligt :-) Jeg har dog endnu ikke helt fundet ud af hvilket sæt tøj jeg skal tage på... Puuh ha! Jeg har allerede lidt stress på! haha. Jeg vil forsøge at lave krøller i mit ellers lidt korte hår (man kan vel kalde det page), og det er med et lille krøllejern så det kommer til at tage lidt tid, men så håber jeg det bliver flot ;-) Jeg har lavet en lille værtindegave til hende (og kæresten) bestående af salt mandler og hjemmelavet lakridsmandler. Derudover har jeg købt to breve Kushmi te med henholdsvis chokoladesmag og sweet love :-) Jeg syntes at de små pakker blev ret fine:

Jeg håber de falder i god smag :-)

Når nu det er nytårsaftensdag plejer nytårsforsæt at være meget almindeligt. Jeg har selvfølgelig også gjort mig nogle tanker og ideer om hvad jeg vil opnå i løbet af 2012:
1. Vægttab (surprise)
2. Være mere aktiv (ergo se mindre fjernsyn!) = fitness 3 gange om ugen
3. Gennemføre et 5 km løb. Evt. Iform kvindeløb
4. Være bedre til at planlægge min tid
5. Bruge mine penge mere fornuftigt ;-) - F.eks. lave madplan og holde mig til den indkøbsplan der hører til den for at undgå impulskøb (som tit indeholder usunde sager! altså 2 fluer med 1 smæk!)
6. Få renoveret mit badeværelse - YES det trænger ;-)

Det er hvad jeg lige kan huske indtil videre :-) Men som det ser ud listet op her hænger de første 5 mål mere eller mindre sammen, så mon ikke det er overkommeligt - det skal det være! For nr. 2, 3, 4 og 5 kan jeg jo allerede begynde med NU.

Godt nytår! Hav en god aften og ikke mindst et lykkebringende 2012 :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar