mandag den 19. december 2011

Trængsel og alarm

Det er i hvert fald det billede man ser ved at gå i Aalborgs gågader for tiden! Der er så mange mennesker der er ude på julegaveindkøb, inklusiv jeg selv :-), at det er svært hverken at komme frem og tilbage. Jeg fik heldigvis næsten alle gaver overstået fredag/lørdag, så det er rart!
Der har dog været lidt stille på bloggen de sidste dage, fordi jeg simpelthen har haft meget at se til, der i blandt én julefrokost og én fødselsdag. De to ting har heller ikke hjulpet på vægten desværre :-( men lidt fornøjelser skal der til så det ikke bliver for surt :-) Jeg fik masser af god mad samtidig med at der også var nok våde varer at tage for sig af! pyyh ha!
Fødselsdagen var for bette bror Michael der fyldte 18 år - HURRA. Så nu venter kørekortet lige rundt om hjørnet!
Er stort set lige kommet fra skole og om en lille times tid venter jeg besøg af en veninde fra Århus der skal hjem til Nordjylland på juleferie. Jeg glæder mig til at se hende, men skal på arbejde kl. 17 - 21 for penge skal der til :-)

Når jeg skal på job har jeg brug for en NEM aftensmad som i dagens anledning bliver - guess what?!?! Nemlig: 1 shake Nupo, yummy! haha

Derudover står min madplan for dagen i dag altså på følgende:

Morgenmad: 30 g havregryn m. skummetmælk, 1 æble og 1 kop grøn te
Mellemmåltid: lidt ananas og vindruer
Frokost: 1 rugbrød m. skinke, salat og agurk samt nogle saltmandler on the side ;-) Se opskrift på saltmandlerne her.
Ikke nogen videre gastronimisk oplevelse, men enkelt og nemt (læs: billigt!)

Mellemmåltid: bliver formentlig 1 clementin
Middag: 1 banan og 1 Nupo

Jeg har lige spist ovenstående frokost, og føler mig egentlig mæt selvom det ikke ser ud af meget. Hvis jeg bliver sulten på et tidspunkt vil jeg spise nogle gulerodsstave. Jeg syntes jeg de seneste dage har følt mig lidt sukkertrængen. Derfor prøver jeg nu at få lidt mere brød og korn ind i kosten. Dette gøres også for at være mæt i længere tid af gangen, så nu vil jeg prøve at mixe det så jeg for eksempel spiser brød osv. mandag, onsdag og fredag. De andre dage skal jeg så vidt muligt holde mig til  "den grønne verden" :-)

God mandag :-)

P.S Der er kun 4 dage (med i dag) til jeg får juleferie / læseferie! :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar