søndag den 11. december 2011

Vinterens hudpleje

Jeg har længe været på udkig efter en rigtig god skrubbemaske der fjerner alle døde hudceller, men jeg har ikke rigtig kunnet finde en. Min hud er utrolig tør for tiden - det skyldes til dels vejret med kulde og mørke, men også kosten. Jeg har ikke været så god til at spise sundt de seneste par uger, og det kommer virkelig til udtryk gennem min hud, desværre :-(

Jeg læst i Matas blad Skøn for nylig om en skrubbemaske fra Plaisir der skulle være utrolig effektiv, også til den nette sum af 60 kr. for 75 ml ! Derfor skulle den selvfølgelig prøves. Der var to varianter: én til normal hud og én til tør hud.
Jeg købte den til tør hud, og afprøvede den i går. Den kan klart anbefales. Den fjerner alle tørre "flager" fra huden og den efterlades utrolig blød. Jeg syntes den er rigtig god, men hvis du ikke har så tør hud skal du måske "nøjes" med den til normal hud. Herunder ses et billede af skrubbemasken:


Det var meningen at jeg ville have været nede og træne i morges, men har simpelthen så mange lektier + at vejret er GODT i dag, så tror jeg går en tur udenfor senere :-)

Rigtig god søndag og selvfølgelig 3. søndag i advent!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar