torsdag den 29. december 2011

Baresso: GO HOME

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg har været Baressoáholic, haha :-) Der er altså ikke noget bedre end en god Caffé Latte, Chai cino, Iceblend eller noget helt andet! Men men men, det er nok ikke nogen overraskelse: Det er ikke særlig godt for hverken sidebenene eller pengepungen. Hvad gør man så?!? Jo, så prøver man at lave en hjemmelavet Caffé Latté på skummetmælk ... og vupti så har man ét stk. lækker Caffé Latte light. Det har jeg lavet et par gange nu sidder og nyder en pt., mmm :-) DET er altså bare lækkert. Og tjaa, så koster det jo ikke engang en flad 5'er at lave, ergo smager den intet mindre end himmelsk!!!!!

Jeg brugte et stort Café glas fra Rosendahl. Fyldte det ½ op med mælk, og hældte det i en gryde. Varmede det stille op og piskede det med en mælkeskummer. Jeg bryggede en smule stærk kaffe. Dernæst hældte jeg det skummede mælk i glasset, og hældte kaffen i. Rør rundt og nyd den :-)

 
Jeg er begejstret - for se lige engang:










Nu står den på eksamenslæsning - så der er nok at gå i gang med! Men med en Caffé Latte ved min side går det nok ;-)

God dag 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar