mandag den 5. december 2011

Det 1. indlæg

Godmorgen! Hermed det 1. indlæg på denne blog. Jeg bliver nødt til at kommentere på vejret. Sneen har, for mit vedkommende været længe ventet, og nu begynder det at ligne noget :o) Jeg vågnede op til nogenlunde snedækkede tage her i Aalborg by, og fordi jeg har tagvinduer kan jeg se det stadig sneer lidt (det minder måske mest om slud - men anyway). Jeg kan ikke gemme min begejstring for sne! Jeg syntes det er SÅ hyggeligt. Jeg fandt tilfældigvis dette billede:


Som noteret kommer denne blog til at handle om lidt af hvert men mest mad. Jeg har en stor svaghed for især søde sager, som også har resulteret i at jeg har lidt for meget på sidebenene. Dette gør at bloggen til dels (selvom julen er lige om hjørnet) også kommer til at handle om det at spise sundt, og at tabe sig. Dermed håber jeg at jeg kan dele ud af min erfaring om dette, komme med gode tips og tricks, og du kan følge med i min vej til målet.

Jeg kender fra mig selv at jeg alt for ofte har brugt undskyldningen "Jeg begynder i morgen". Jeg har prøvet mange forskellige slankekure, men jeg har meget svært ved at holde dem, og efter et par dage falder jeg i bigtime. For nogle fungerer det, bare ikke for mig. Derfor har jeg nu lavet en madplan og købt ind til en helt uge. Det skal helst få mig til kun at spise det jeg har skrevet jeg vil :-)
Jeg vil prøve at ligge en sådan madplan ind en af dagene og forsøge at blogge næsten dagligt!
God dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar