onsdag den 14. december 2011

Lang dag og helt uden sukker!

Yeah! 1. dag i dag hvor jeg ikke har spist sukker/slik/chokolade. Det er dejligt, men jeg tror at én af årsagerne til det er at jeg har haft travlt på job hele dagen og er først lige kommet hjem nu. Derfor bliver det her et hurtigt indlæg ;-)

Hvad jeg har spist i dag:

Morgenmad: 1 æg og nogle cherrytomater
Mellemmåltid: 1 clementin
Frokost: Salat med kylling (Kylling fra i går)
Mellemmåltid: 1 rød snackpeberfrugt
Middag: 1 Nupo shake og 1 banan

Middagen blev lidt sløset men havde desværre ikke lige tid til at få andet med på arbejde, så greb lige et brev nupo fra gemmeren i skabet (fra en gammel, gammel "kur" jeg ville prøve). Har desværre ingen billeder af nogle af måltiderne - men jeg tror nu I kan tænke jer til det visuelle, haha ;-) for mere spændende var det da vist heller ikke!

Jeg har LÆNGE ønsket mig et par nye sko. Det var meningen jeg ville have bestilt nogle fra Nelly.com tidligere i sidste uge, men da jeg skulle til at bestille havde de ikke flere i min størrelse. Det er da bare typisk. Nå men i stedet bruger jeg dem som belønning til når jeg har tabt 3 kg (også håber jeg de er kommet på lager igen). Jeg syntes de er SÅ fine. Det er dem her:
 De kan findes her: http://nelly.com/dk/sko-kvinde/sko/hverdagssko/nelly-shoes-427/low-clara-427887-14/

Jeg skal snart ind og se dyner, men rigtig god aften derude! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar