torsdag den 5. januar 2012

Posten har været her!

Der har været lidt stille på bloggen i nogle dage nu, men har simpelthen haft så travlt med eksamenslæsning. Jeg har været oppe i dag i en 6 timers skriftlig eksamen! Det er godt nok lang tid - og nu kan jeg ikke gøre andet end at vente til jeg får resultatet. Og selvfølgelig har jeg LIGE fundet en fejl! Det er så surt!!! hmm, men nu må jeg vente og se. Heldigvis er den næste eksamen først d. 18. januar, så der er en smule tid endnu :-)
Dog er der ét lyspunkt. Nemlig at jeg har fået den længe ventede bog af Christian Bitz så jeg kan komme igang med at følge en kostplan. Nu er den her! Yeaaaah :-)


Har kigget lidt i den, og har prøvet et par enkelte opskrifter. Planen er at jeg vil begynde at følge den (næsten) slavisk fra i morgen af. Selvfølgelig vil jeg opdatere herinde med hvordan det går samt hvilke opskrifter der er - også selvfølgelig om det virker ;-)

Desværre har jeg bare en julefrokost med jobbet d. 13, samt en tur til København fra d. 1. - 3. februar. Her må jeg bare være opmærksom på hvad jeg spiser også skal det nok gå. Man skal jo også passe på at det ikke bliver for surt :-)
Dagens træning er også overstået, så nu skal jeg bare have ryddet lidt op efter al min eksamenslæsning :-)
God aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar