tirsdag den 17. januar 2012

Velfortjent pause

Efter flere timers eksamenslæsning trænger jeg nu til at hvile hovedet inden jeg går videre i teksten. Jeg har siddet siden i morges og tilrettet enkelte cases jeg kan komme op i. Jeg skal nemlig op i morgen. Puuh ha, nervøsiteten er godt nok ved at melde sig en smule :-(
Det foregår sådan at har 6 cases. Vi trækker én og skal op i den. Det kommer til at foregå som en kunderådgivningssamtale først og derefter spørger læreren ind til forskellige emner i hele semestrets pensum.

Derudover har jeg lige fået en mail med at resultatet fra den skriftlige prøve kan hentes på kontoret inden i morgen kl. 13, så det henter jeg i morgen efter den anden eksamen. Det er jeg MEGET nervøs for. Især fordi nogle fra klassen har fået fortalt at der er mange der er dumpet, så det er ret surt! Men nu må jeg se hvad der sker.

Lige nu står den på lidt frokost og hygge i selskab med Kushmi te :-) mmm - og der er endda en HEL kande af det ;-)

God dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar