søndag den 22. januar 2012

Søndags morgenmad

Så er weekenden snart slut, men inden da er der et par ting jeg skal nå :-) Jeg har bl.a. inviteret søs, svoger og bror ud til middag i aften, så skal lige have gjort hytten ren osv.
Både fredag og lørdag har jeg brugt sammen med veninderne, hvor der er blevet indtaget god mad og vin, mmm :-)
I dag sov jeg en smule længere end jeg plejer - måske mest pga. lidt søvnmangel de seneste dage så det var rart at blive liggende lidt længere.
Til morgenmad på en grå søndag lavede jeg en omelet med tomat og ost, det er ret nemt og sundt. Det jeg brugte er som følger:

Omelet
1 person

2 æg
1 tomat
Revet ost
½ rødløg
Rød peberfrugt

Jeg ristede løg og peberfrugt af på en pande, og lagde det på en tallerken. Æg piskes sammen med salt og peber. Æg kommes ud på panden og når det har sat sig vendes den om som en pandekage. Løg, peberfrugt tomat og ost lægges på den ene halvdel. Den anden halvdel vendes over fyldet. Velbekomme!



Så må jeg hellere komme i gang med dagens pligter. Hav en god søndag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar