mandag den 30. januar 2012

Dagens træning

Så er jeg lige kommet fra job. Der har været skønt vejr i dag selvom der stadig lægger sne udenfor. Det skulle dog ikke standse mig fra at løbe en tur, og dette målte jeg selvfølgelig også på Endomondo (på min nye iPhone) :-) Det blev til 3,5 km. Jeg kunne sikkert godt have løbet længere, men det var altså ikke alle steder de har været lige gode til at rydde fortovene,så jeg valgte at korte lidt af turen fremfor at skvatte
;-) MEN det var dejligt at være ude i den friske luft. Hvis jeg kommer op i ordentlig tid i morgen vil jeg også ud en bette tur der, hvis vejret vel og mærke er godt :-) Når jeg har været ude og løbe kan man se det på Endomondo, og på iPhonen kommer følgende billede frem:


Som man kan se løb jeg heller ikke vanvittigt hurtigt, men nu har jeg i det mindste et udgangspunkt at arbejde videre med. Jeg syntes det kunne være fedt hvis jeg kunne træne mig op til at løbe 10 km så det er jo bare om at komme i gang.

Jeg prøvede at være på Gó Kur i nogle dage, men det gik dog ikke helt. Jeg fik ikke spist alt maden, så det endte med at jeg desværre blev nødt til at smide en del ud, OG det er en skam syntes jeg. Både spild af mad og spild af penge. Derfor har jeg valgt fra på mandag at begynde at spare lidt på maden. Både for ikke at smide så meget ud, og så fordi jeg gerne vil spare lidt penge, for at få lidt flere penge til forkælelse. Min plan er altså at jeg laver madplan fra på mandag, og handler kun 1 gang om ugen. Jeg tror også det vil hjælpe mit vægttab lidt i gang. Én gang om ugen kan jeg så lave en ny opskrift, for ikke at få det samme og det samme. Grunden til det først bliver fra på mandag af er at jeg tager til København fra onsdag til fredag :-)

Altså vil jeg lave en SU venlig madplan, hvor alle kan være med på den sunde bølge :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar