tirsdag den 31. januar 2012

Todays dinner

Jeg ville rigtig gerne have været ude at løbe i dag, men kom desværre ikke afsted :-( I morgen tager jeg til København, så der tager jeg løbetøjet med, så jeg og søs kan komme ud at løbe om morgenen derovre på øen ;-)
Jeg har i dag været til tutormøde på skolen, da jeg sammen med to veninder skal være tutor for de nye finansøkonomer. Vi mødtes med tutorerne for de nye bygningskonstruktører for at aftale en fælles aktivitet. Det blev til at vi i marts alle skal ned i DGI huset/Nordkraft og lave nogle forskellige aktiviteter, hvorefter vi arrangerer en fest til om aftenen. Jeg glæder mig allerede. Det skal nok blive godt :-P

I morgen er også første skoledag, så går glip af lidt timer her de første dage, men jeg skal nok overleve ;-)
I dag har min aftensmad bestået af fyldt peberfrugt, bagt pastinak og salat + en tur i sol!
Jeg trængte simpelthen til at blive varmet lidt igennem (og desuden vil jeg heller ikke rende rundt og ligne en eller anden albino mere ;-) ), så det blev lige til 10 min i sol, og ja, det var dælme skønt!

Opskriften på fyldte peberfrugter finder du her. Og så kan se denne lækre ret herunder:



Dette bliver det sidste indlæg inden jeg drager mod staden, så jeg må nok også hellere begynde at pakke fordi jeg skal afsted næsten lige efter skole :-)
God uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar