tirsdag den 7. februar 2012

Nye lækkerier til mig og min hud

Posten har været her, så var lige på posthuset i dag for at hente pakken jeg har ventet på. Jeg bestilte nemlig nye hudprodukter fra Ole Henriksen i sidste uge fordi der var halv pris på alt på hjemmesiden http://www.ezzence.dk/ Det er en utrolig god side med alverdens lækre hud- og hårprodukter. Det er 1. gang jeg har bestilt derinde, men nu skulle det prøves - og med 50 % rabat går man ikke helt galt i byen ;-)
Jeg har aldrig brugt Ole Henriksen produkter, men min hud behøver virkelig en hånd i den her EKSTREME vinterkulde der er kommet. Jeg bruger nu The Body Shop, men føler ikke rigtig at det er det rigtige, især fordi jeg både har en sart og tør hud. Derfor prøver jeg nu at holde mig til ét mærke, som jeg har hørt skulle være bedre for huden, så den ikke bliver "forvirret". Derfor har jeg nu købt Ole Henriksens serie mod tør og sart hud.


Jeg glæder mig meget til at prøve det, og skal nok give en lille anmeldelse af det når jeg har givet produkterne tid til at virke :-)
Derudover har jeg pga. den tørre hud haft lidt svært ved at lægge en ordentlig make up, fordi den ofte (faktisk altid) lægger sig meget grimt og klumpet. Derfor har jeg købt en foundation og en creme mod røde pletter fra Cliniuqe:


Jeg har nu prøvet det i et par dage, og det kan varmt anbefales! Make uppen ligger meget pænere nu, og foundationen ligger utrolig fint på huden. I alt kom jeg af med 425 kr., hvilket i første omgang er en større udskrivning, men der er altså også til utrolig lang tid!!! :-)
Det hjælper virkelig at have de rigtige produkter der passer til ens hud. I sær om vintere, hvor vi lige pt. har -10 til - 20 grader! Det er p*sse koldt, men heller ikke ret sundt for huden, da den bliver meget udtørret :-) Derfor er det måske bedre at spare lidt op så man kan få nogle ordentlige produkter i stedet for at købe nogle der alligevel slet ikke fungerer for dig :-)

Jeg må hellere begynde at læse lidt lektier, men god aften derude! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar