torsdag den 16. februar 2012

Av av av, VISA

Mit VISA kort er snart rødglødende, men min garderobe og mine fødder takker mig :-) Jeg har nemlig i dag anskaffet mig nogle sprit nye Vagabond sko (tror de kaldes wedges når der er kilehæl på?). Jeg har kigget på dem i lang tid, og NU har jeg altså virkelig brug for dem, for alle mine stiletter trænger til at få skiftet bunden af hælen. De er nemlig alle hver og en trådt ned til sømmet :-) Håber disse holder lidt længere, jeg syntes nemlig de er ret fede!!! OGSÅ kan jeg jo bruge dem i morgen til vintercup festen med skolen ;-) Det er en perfekt anledning til at vise dem frem. De kostede 699,00 kr. og du ser dem her:



 
De er endnu pænere når de kommer på foden! :-) Dem kunne jeg simpelthen ikke undvære. Derudover er det et plus at de sidder rigtig godt på foden, de er gode og gå i samt at man lige bliver nogle cm højere, hvilket er dejligt når man ikke er så høj i forvejen ;-)
Det er en lang dag der venter i morgen så jeg må hellere snart gå til køjs, men god aften derude! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar