lørdag den 11. februar 2012

Nyanskaffelser til mig og min garderobe

Åhh, så er sygdommen her igen. Har nu haft influenza i et par dage, og jeg er ved at være godt træt af at være syg. Syntes jeg har taget min tjørn mht. at lægge syg! Derfor har der været lidt stilhed på bloggen de sidste dage, desværre ...

MEN det er en oplagt mulighed for at skrive om hvad jeg købte på turen til staden :-) Jeg fik købt hele 2 ting, men det var nogle dyrere af slagsen... Jeg er dog allerede meget glad for det.
Jeg fik købt en lang Malene Birger strikket cardigan og et par flotte, korte, sorte støvler fra Top Shop. Begge dele købt i Magasin i København :-)

Cardiganen koster normalt 1.999 kr., men den var sat ned til 800 kr. ;-) I LOVE SALE!!!! I sær fordi jeg også havde kigget lidt på den inden den kom på udsalg..



Fine detaljer som læder på albuerne!
Og Top Shop støvler:

De passer rigtig godt til et par fede jeans! :-)

God aften derude! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar