søndag den 1. april 2012

Madplan for uge 14

Så har jeg været et smut hjemme hos familien i dag, men vejret var desværre ikke så godt som lovet, så det var lidt ærgerligt! MEN det var rigtig hyggeligt alligevel, og selvom det blæste sad vi udenfor og fik frokost :-)

Jeg har nu fået kreeret en madplan for næste uge. Det kan godt være der bliver byttet lidt rundt på nogle af dagene eller at jeg evt. spiser det samme to dage i træk. Det er især lidt nemmere til frokost. Jeg har lige bagt nogle rødbeder jeg skal bruge til madpakken i morgen :-)

OG jeg kom ud at løbe i morges, så det var rigtig rart! Jeg kom op på 3,73 km på 27:36 min. Det syntes jeg er okay, så nu gælder det "bare" om at løbe længere og hurtigere :-) Se de forskellige data på dette billed:


Jeg bruger det program der hedder Endomondo der er en app til iPhonen. Det er rigtig smart, og jeg syntes det er en motivationsfaktor at jeg kan se (og også mærke) at jeg bliver bedre og bedre til at løbe :-)

Min madplan for næste uge går ud på at jeg "kun" må få brød, ris, pasta osv. (altså stivelse) 3 dage om ugen, og ellers er det bare masser af salat, frugt og grønt. Løbende i ugen vil jeg lægge opskrifterne ind, hvis det er nødvendigt på de forskellige opskrifter :-) Den ser ud således:

Mandag:
Morgen: 1 æg + 1 grape
Mellem: Bladselleri
Frokost: Bagt rødbedesalat
Mellem: 2 gulerødder
Middag: 1 Nupo shake og 1 banan (fordi jeg skal på job)

Tirsdag:
Morgen: Havregrød + 1 æg
Mellem: 15 mandler
Frokost: Linsesalat
Mellem: Snackpeber
Middag: 1 Nupo shake og 1 banan (fordi jeg skal på job)

Onsdag:
Morgen: 1 æg + 1 æble
Mellem: 2 gulerødder
Frokost: Mozzarellasalat
Mellem: Agurk
Middag: 1 Nupo shake og 1 banan (fordi jeg skal på job)

Torsdag:
Morgen: Havregrød med bær og kanel
Mellem: Snackpeber
Frokost: 1 rugbrød m. tunsalat + grønt
Mellem: 15 mandler
Middag: Pasta med broccoli og chili

Fredag:
Morgen: 1 æg + 1 æble
Mellem: 2 gulerødder
Frokost: Mozzarellasalat
Mellem: Agurk
Middag: Laks med grøntsager

Lørdag:
Morgen: Havregrød med bær og kanel
Mellem: 15 mandler
Frokost: Salat af fennikel med rugbrød
Mellem: Frugt
Middag: Dijonkylling

Søndag:
Morgen: Omelet
Mellem: 2 gulerødder
Frokost: Alt godt fra havet salat
Mellem: Bladselleri
Middag: Rester

Det er ikke sikkert jeg kommer til at følge den 100 % sidst på ugen, fordi jeg skal hjem til søs et par dage for at hjælpe med nogle ting, så der kan jeg ikke helt leve efter planen, men vil bestemt gøre mit bedste.
Jeg vil nu give min hud en peeling og farve mine øjenbryn, har nemlig prøvet at købe en farve der hedder brunsort så den skal nu prøves for første gang! :-)
God søndag aften :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar