søndag den 27. maj 2012

Middags pastaret

Så har der igen været stilhed på bloggen et stykke tid. Grunden til det er bl.a det super gode vejr der især har været de sidste dage! Det er simpelthen bare så godt at solen er begyndt at komme :-) Jeg er begyndt at rydde lidt ud i køleskabet og fryseren for at få brugt alt jeg har før det bliver dårligt. Jeg har nemlig så meget i fryseren at den næsten ikke kan lukkes ;-) Her til aften lavede jeg en frisk pastasalat af grovpasta. Det blev rigtig godt, og jeg forstår ikke at jeg ikke har lavet det noget oftere taget i betragtning af hvor nemt det egentlig var.
Jeg kogte den friske grovpasta. Hertil kom jeg følgende ingredienser:
Tomat
Friskhakket persille
Lidt citronolie
Spæde salatblade
Puck feta
Forårsløg
4 stykker serranoskinke jeg lavede sprøde i mikroovnen (de skal kun have et par minutter på en tallerken)
Det kom til at se ud således:

Det var rigtig lækkert og mættende! Nu vil jeg nyde resten af min søndag aften med film og Globaløkonomi læsning da eksamen er lige om hjørnet.
God aften og husk nu at nyde vejret ;-)

// Trine aka Tulle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar